Založ si blog

Mimo obzor

Ahoj človek

Je víkend. Utiekol som od všetkého. Sedím tu v izbe na Podhájskej. Pozerám do neobrobenej zeme ale aj do slnečnicového poľa tohto prenádherného kraja. Slnko zapadá ponad suché slnečnice. Bol som sa kúpať. Všetci sú unavení. Vyčerpaní. Sem tam sa niekto usmeje. Inak si ide len každý to svoje. Mám rozpracované pekné aj škaredé príbehy. 

Tak ako sa začal tento krásny deň? Poďme k tomu. Vyspal som sa na veľkej posteli. Nie v parku a nie kdesi v prírode ani v lese hoci by som rád. Vyspal som sa dobre. Krvácam a plačem pre tých ktorí sa nevyspali dobre. Žijeme v bublinách. Žijeme v malých zabezpečených priestoroch odkiaľ súdime ľudí. Nielen ľudí. Zo svojho malého posratého priestoru, komfortu a pohodlia, súdime všetko navôkol pretože si myslíme že sme to všetko vyhrali. 

Podhájska ponúka vonkajšiu zábavu ale ja som vošiel tam kde chodím vždy už po celých 5 rokov. Wellness Aquamarine. Je to teraz drahé, bar zýva prazdnou hubou a časníčka si myslí svoje keď ma tu znovu zbadá.  Ale teda ako sme sem prišli. Zobudil som sa ráno v krásnej izbe hotela. Nemám peniaze a som na pokraji absolútneho bankrotu , osobného bankrotu, ale robím a držím sa na zemi. Vypil som pohár vody a šiel si zabehať pomedzi polia. Potom som zašiel do miestnych potravín. Tresku mám rád. Rožok tiež. Medzi krásnym dňom som rozmýšľal či pracovať a písať príbeh alebo rozpísané veci alebo si len ľahnúť a zaspať.

Vstúpil som a išiel na nohy. Ísť na nohy voláme silné prúdy ktoré vám detoxikujú telo prostredníctvom tlaku na jednotlivé body chodidiel. Potom je tam silný vodopád na ktorý sa všetci boja ísť lebo to bolí. Ja sa ním nechám celkom dotýrať pretože viem že je to dobre na telo. Plecia, chrbát, driek….Niekedy mám pocit že zničiť sa celkom by bolo výhodné ale Boh mi to nedovolí. Hovorí že čo sme dostali musíme mať a trpieť!

Odídem na veľké pivo k baru. Čašníčka mi prezradí že je nešťastná vo vzťahu a iná povie že o mesiac nebude mať kde bývať lebo nechce byť služobníkom božím a orálny sex jej nikdy nevoňal…

Vo víre prúdov a všakovatých vôd sa vlním a posúvam v rytme tanga kde oči ľudí v rozmedzí od batoľa, dieťa, chlapec, muž pozerajú sa mi do ičí a každý uvažujeme ako a kde sme tu vlastne zobrali.

Potom idem do sauny, bylinkovej sauny, fínskej sauny, šľakom trafenej BIO sauny kde necítim ani teplo ani nič

Je večer … sedím a píšem

Zajtra to bude hotové a pozajtra vymazané

Kto má palce nech si ich chytá a kto ma ruky nech ženie ich do roboty.

A kto kedy pôjde spať? Nikto nikdy kým sa to celé neskončí. Byť tu znova dýchať tento čerstvý vzduch. Je to zázračné. Zblúdené stvory. Pozerá sa na večerné ružové pole a povie si nič sa nezmenilo tu. Sú tu len domy a ľudia. Len ich domy a ich okolnosti sa menia ale nove parkovisko je tu. A to pole ostáva rovnaké a nie, nie, nový dom je škaredý ako aj náš úpadok. A ten západ slnka nad to bývalé kukuričné pole ktoré minule bolo slnečnicové. A je to všetko preč a ostala len rovina. Kde je môj Voloda. On je preč. A tiež ostala len zamknutá brána na tom Ukrajinskom dome … Muž ide si po vodku a rozmýšľa ako pobil sa raz pred bytovku s ovčiakom. Voľoďa mu chýba. Ukrajinské príbehy zahrejú vás! A tá pani s tým malým poľovníckym psom, ako mu len išla na nervy, keď išiel on ráno behať a nemal svoje ranné víno.

My všetci budeme upravený zajtra.. už čoskoro

19. Dieťa, Chlapec, Muž

12.09.2024

Nástrahy dospeláckeho života Po Vastuchovej ostal v miestnosti len oheň a vietor, jej dobrá nálada a trochu jej parfumu. Potom čo sa najedol sa začal rozhliadať trochu po miestnosti. Na linke ostala po nej nedopitá káva. Trochu si z nej upil. Žena mu prišla taká čistá, pekná a udržiavaná. Mala peknú štíhlu postavu, krásne zuby a čistú pleť. Voňala mu tiež, takže [...]

18. Dieťa, Chlapec, Muž

07.09.2024

Vastuchová Vnútri už voňala káva a na kuchynskej linke hore hral malý tranzistor. Mala rada Rádio Slovensko. Zrejme kvôli pravidelným správam. Počúvala ho celkom automaticky. Možnože ho ani vôbec nevnímala. Veď akoby aj mohla, pri toľkej robote. Bola večne vo švungu. Aj v aute, v ktorom sa chlapec s ňou rád vozil, mala rádio Slovensko vždy zapnuté. Pani Vastuchová hudbu [...]

17. Dieťa, Chlapec, Muž

27.08.2024

Prax Učňovka bola nanajvýš zaujímavá tým, že sa týždne školy striedali s týždňami praxe. Pre mladého človeka bolo zaujímavé že žiaci len nesedeli stále v škole a nedrvili sa nudnú teóriu, ale mali tú možnosť si svoje budúce remeslo aj každý druhý týždeň vyskúšať v naozajstnej praxi. Dodávalo to celému štúdiu naozajstný šmrnc a zvyšovalo to mladým [...]

Ramzan Kadyrov, Tesla Cybertruck

Čečenský vodca Kadyrov sa sťažuje na Muska: Vypol mi Cybertruck

20.09.2024 04:40

Ramzan Kadyrov, vodca ruskej Čečenskej republiky, obvinil vo štvrtok Elona Muska, že odstavil jeho vozidlo Tesla Cybertruck.

David Lammy, Veľká Británia

Británia vyzýva na okamžité prímerie medzi Izraelom a hnutím Hizballáh

19.09.2024 23:17

Vojna nie je nevyhnutná, existuje diplomatická cesta, upozornil francúzsky prezident Macron.

Stalin Mednoje

Rusko prepisuje históriu. Moskva zrušila tisíce rehabilitácií obetí stalinizmu

19.09.2024 21:54

Štát je silnejší ako jednotlivec a každý, kto s tým nesúhlasí, je blázon alebo nepriateľ, uviedli kritici.

Czech Nuclear

Juhokórejský prezident sľúbil v Prahe hladký priebeh stavby jadrových blokov v Dukovanoch

19.09.2024 20:45

Jun Sok-Jol do Prahy dorazil zhruba dva mesiace po tom, ako vláda rozhodla o tom, že dva nové reaktory v Dukovanoch má postaviť juhokórejská KHNP.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 32789x
Priemerná čítanosť článkov: 1093x

Autor blogu

Kategórie